Wednesday, April 18, 2007

!!! - Must Be The Moon



I kategorin "Låtar du lyssnar sönder lite för snabbt" ser vi idag åttamannabandet !!! (uttalas ofta Chk Chk Chk) med låten Must Be The Moon. Första posten med inslag av lite funk här på DISKODYNAMIT. Här kommer en grym remix på låten ovan!


Jag har väl lite små ambitioner att försöka (som tidigare nämnt, åtminstone i förbifarten) till något annat än enbart en musikblogg och det allra första steget var ju skorna. Nu kommer det andra, betydligt mer självutlämnande (haha) utspelet. Här är den första Dagens outfit-bilden EVER! På mig har jag min nyinköpta second hand-anorak, Cheap Monday (alltid, haha) bla bla minuter Stonewash och mina älskade Converse Jack Purcells hade jag inte fått på mig än (nay, jag orkar inte ta ny bild just nu heller. Ni får se dem, tro mig).


2 comments:

Anders said...

Originalet är bra. Remixen var väl so so...

För övrigt verkar de vara riktigt coola live, och på tal om live, så spelar de på debaser imorn. Fan att man inte bor i sthlm...

... said...

True that. Fast du bor ju i Linköping iaf, tänk på mig! :/ :(