Thursday, January 11, 2007


Yoyoyoyoyo! Nu kommer den första hiphop-posten, med största sannolikhet inte den sista. Självklart tänker jag ju ta upp den hiphop som betyder mest för mig just och kanske ever, tillika killarna som gjorde 2006 års bästa skiva: S-S-S-S-S-SPANK ROCK! Spank Rock består av, om man nu väljer att se dem som en grupp och inte MC + DJ, MC Naeem Juwan (a.k.a. Spank Rock) och dj:n/producenten XXXchange (Alex Epton) och är sjuk hiphop blandat med klubbmusik. Det finns säkert något hypat namn för detta, men jag kommer inte ihåg vad det var och har inte heller något intresse av att leta upp det. I vilket fall så är Spank Rock så jävla mycket bättre än mycket annan hiphop on the radio! Btw så har jag ingen aning om vem den tredje till vänster är på bilden nere, men jag <3 den bilden!


No comments: